Hari Tarikh | Masa | Kelas | Subjek | Tajuk/ Hasil Pembelajaran | Kaedah/ Aktiviti | Refleksi Guru |
Minggu ke-28 | ||||||
Isnin 6/7/09 | 12.50-2.00
3.25-4.35 | 1M
| PM
| Unit 18: Keharmonian Antara Manusia Dan Alam Sekitar i. Menjaga persekitaran supaya bersih untuk menjamin hidup selesa.
Bab 5:Gaya Hidup Sihat Topik:Pengurusan konflik dan stres i.Murid dapat menyatakan kesan tekanan yang biasa dialami | i.Perbincangan ii.Latihan
i.Kerja Sendiri | Pelajar boleh melakukan latihan yang diberi.
Pelajar diberi masa untuk menyiapkan kerja kursus sejarah mereka berikutan tarikh akhir menghantar ialah 6/7/09. |
Selasa 7/7/09 | 12.50-2.00
5.10-6.20 | 1K
1E
| PM
PM
| Unit 19:Kemampanan Alam Sekitar Hutan sebagai Khazanah kehidupan i. Menyokong pelbagai usaha melindungi khazanah hutan daripada kemusnahan.
Kemahiran Sukan i.Lompat jauh ii.Bola Keranjang | i.Latihan ii.Nota iii.Perbincangan
| Pelajar boleh memahami tajuk yang diajar.
|
Rabu 8/7/09 | 3.25-4.35
| 3L
3F | PJK
PJK | Kemahiran Sukan i.Pergerakan badan -diubahuai dari silabus gimnastik
Kemahiran Sukan |
i.Perbincangan | Aktiviti luar dibatalkan hari ini berikutan cuaca panas terik dan ada pelajar yang kurang sihat.
|
Khamis 9/7/09 | 2.00-3.10
| 1E
1M
1K
3B | PM
PM
PM
PJK | Unit 19:Kemampanan Alam Sekitar Hutan sebagai Khazanah kehidupan i. Menyokong pelbagai usaha melindungi khazanah hutan daripada kemusnahan.
Kemahiran Sukan i.Pergerakan badan -diubahuai dari silabus gimnastik | i.Perbincangan ii.Nota iii.Latihan
| Pelajar boleh memahami nilai yang diajar.
Aktiviti luar tidak dijalankan kerana padang masih basah akibat hujan.Pelajar membawa guru berbincang soalan Matematik. |
Jumaat 10/7/09 | 4.00-5.10
5.10-6.20 | 3M
3D | PJK
PJK | Remaja Dan HIV/AIDS Pengenalan-Perbincangan mengenai perkembangan remaja dari segi i.Fizikal ii.Emosi iii.Kognitif | i.Perbincangan | Pelajar memberi tumpuan yang baik semasa guru menjelaskan topik. |
Minggu ke-29 | ||||||
Isnin 13/7/09 | 12.50-2.00
3.25-4.35
| 1M
3J | PM
| Unit 19:Kemampanan Alam Sekitar Hutan sebagai Khazanah kehidupan i. Menyokong pelbagai usaha melindungi khazanah hutan daripada kemusnahan.
Remaja Dan HIV/AIDS Pengenalan-Perbincangan mengenai perkembangan remaja dari segi i.Fizikal ii.Emosi iii.Kognitif | i.Perbincangan ii.Latihan
| Pelajar boleh membuat latihan yang diberi dengan bantuan guru.
|
Selasa 14/7/09 | 12.50-2.00
| 1K
1E
| PM
PM
| Unit 20:Peka Terhadap Isu-Isu Alam Sekitar Prihatin terhadap kesan pencemaran alam sekitar -Air -Darat -Udara
Remaja Dan HIV/AIDS Pengenalan-Perbincangan mengenai perkembangan remaja dari segi i.Fizikal ii.Emosi iii.Kognitif | i.Perbincangan ii.Nota
| Pelajar boleh memahami tajuk yang diajar.
Pengajaran cuma bermula pada masa kedua kerana pelajar pendidikan islam baru balik dari ceramah teknik menjawab soalan PMR. |
Rabu 15/7/09 | 3.25-4.35
| 3L
3F
| Remaja Dan HIV/AIDS Pengenalan-Perbincangan mengenai perkembangan remaja dari segi i.Fizikal ii.Emosi iii.Kognitif | i.Perbincangan | Pelajar boleh memahami tajuk yang dibincang. | |
Khamis 16/7/09 | 2.00-3.10
3.25-4.00
| 1E
1K
| PM
PM
| Unit 20:Peka Terhadap Isu-Isu Alam Sekitar Prihatin terhadap kesan pencemaran alam sekitar -Air -Darat -Udara
| i.Perbincangan ii.Nota iii.Latihan
i.Perbincangan
| Pelajar boleh memahami tajuk yang dibincang.
Perbincangan singkat dengan pelajar kemudian masa diberi untuk pelajar ulangkaji. |
Jumaat 17/7/09 | 4.00-5.10
| 3M
3D | PJK
PJK | Remaja Dan HIV/AIDS Pengenalan-Perbincangan mengenai perkembangan remaja dari segi i.Fizikal ii.Emosi iii.Kognitif | i.Perbincangan teori ii.Kuiz |
About Me
Blog Archive
Friday, July 17, 2009
RPH Minggu ke-28 dan 29
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
RPH Minggu 28-29 dihantar dan disemak. Penghantaran mengikut jadual. Terima kasih.
ReplyDelete